Tuesday, September 2, 2008

Minu suvi!

MINU SUVI!

Mina käisin suvel hiiumaal kus on mu suvekodu ja seal ma olin juunist juulini. Seal sai palju ujuda ja käisime isaga kanuuga sõitmas. Isa teeb seal oma mööblit suurtest tammepuudest. Ta oli seal teinud igast huvitvaid laudu ja näitas neid ka meile. Käisime naabrite juures hobuseid söötmas. Naabrit peavad hobusetalu ja neil on üle saja hobuse.
Siis me käisime veel piibunina- ja sääretirburannas ujumas. mängisime tagaaias veel võrkpalli ja korvpalli. Isa oli ehitanud vahepeal ühe püstkoja veel (meil juba on üks püstkoda tagahoovis) naabritele. Käisime ka seal. Krillisime peaaegu igapäev krillliha püstkojas ja üsna varsti ma läksingi tallinnasse. mul oli siis 2 päeva talinnas olemiseks aega ja siis läksin poolvenna vanaema juurde Karksi-Nuiia. Sal oli poolvenna vanaemal hästi palju marju tagahoovis. tal oli: õunapuud,tikripõõsad ja veel muusid marja põõsaid. Me tegime veel vennaga igasuguseid asju ja varsti saigi nädal mööda mis ma seal olema pidin ja sii läksin poolvennaga koos bussi peale ja sealt me sõitsime tagasi tallinnasse, sõit kestis 3 tundi ja siis terve aja mis järgi oli jäänud olin tallinnas ja siis saigi mu suvi läbi.

1 comment:

katu (: said...

pääris lühike jutt :D
aga muidu suht normaalne ju:D