Monday, September 8, 2008

minu suvi

Minul oli selline suvi, et suve alguses läksin ma Kreetale. Kreetal oli palju huvitavaid inimesi. Kes olid hästi sõbralikud. Me rentisime seal auto ja sõitsime huvitavades kohtades. Nii mägedes, randades, linnades ja käisime vaatamisväärsuste juures. Olin seal nädal aega ja siis tulin lennukiga tagasi.
Pärast seda ma läksin Hiiumaale, kus ma sain oma poolvenna ja poolõdedega koos olla. Käisime kanuuga sõitmas, hobuseid vaatamas, Kärdlas, mustikaid ja maasikaid korjamas. Olin seal pool Juunit ja pool Juulit. Pärast seda tulin ma väikse lennukiga Tallinnasse tagasi.
Peagi läksin ma juba Karksi-Nuia bussiga. Seal elas mu poolvenna vanaema. Tal oli aias kirse, õunu ja hulganisti igasuguseid marju. Me olime seal nädal aega. Käisime ja vaatasime maaelu. Varsti tulime Tallinnasse ja siis saigi suvi läbi.
Nii et mul oli lõbus, huvitav ja sündmusterohke suvi.

10 comments:

Rasmuse ajaveeb said...

Üksikuid kirjavigu, pisut pikem võiks olla, muidu oli sisukas jutt

birgit truu said...

lüheke natukene kirja vigu on ka natukene aga muidu on täitsa loetav jutt

renek said...

väga hea!

Jürgeni ajaveeb said...

nii et ringi liikuja

arles said...

Tere
jutt oleks võinud pikem olla, aga muidu oli põnev kirjand

Merka316 said...

ullult laaaahe maaaa tahan kaaa kreetaleeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Lilleke :) said...

Kirrrrjavead =)
Aaga suvi oli sul huvitav ;)

Kalev Gustavi ajaveeb said...

Tere
Paar kirja viga. Muidu huvitav jutt.

sandra liisi ajaveeb said...

Sul oli küll sama pikk suvi kui kõigil teistel aga su jutt on nii lühike nagu sul oleks olnud umbes kaks kuud lühem suvi :D

Inga ajaveeb said...

Paranda kirjavead:
kreetale;
sõitsime vaatamisväärsustes?;
hiiumaale;
Juunit, Juulit;
läkin;
Karksi-Nuiia;
kirse;
sündmuste rohke.